Header Image

Wilt u weten wat wij in verband met corona doen?

 

Veel gestelde vragen over het coronavirus

Batavia Boxsprings doet er momenteel alles aan om haar klanten in deze periode adequaat te helpen. Een periode die voor iedereen onzeker is en waarvan we niet weten hoe lang die periode nog zal duren. Ondanks dat, merken wij dat het voor veel ouderen nog steeds belangrijk is om van het juiste slaapcomfort te kunnen genieten. Een periode waarin het juist belangrijk is dat iedereen de perfecte rust kan vinden.

Worden er nog boxsprings uitgeleverd?

Batavia Boxsprings levert zeker nog boxsprings. Onze monteurs nemen de RIVM richtlijnen in acht en komen maximaal met zijn drieën bij u thuis. Zij houden de opgedragen afstand tot u en het is niet noodzakelijk dat u op de dag van plaatsing in de buurt van het bed bent. Pas na afloop van de plaatsing zult u worden verzocht om hetgeen opgeleverd is te bekijken. De monteurs zullen op dat moment op u wachten in een andere ruimte. Vanzelfsprekend sturen wij geen monteurs naar u toe met gezondheidsklachten. Wanneer u geen bericht van ons ontvangen heeft, mag u ervan uitgaan dat de plaatsing op de afgesproken dag gewoon doorgaat.

Kan ik thuis nog een adviesgesprek krijgen?

Batavia Boxsprings bezoekt zeker nog klanten die interesse hebben in een comfortabele boxspring. Ook onze adviseurs nemen de RIVM richtlijnen in acht; hij houdt een gepaste afstand. Vanzelfsprekend sturen wij geen adviseur naar u toe met gezondheidsklachten. Wanneer u een afspraak met één van onze adviseurs wilt maken, dan kunt u contact opnemen met één van onze collega’s via: > Contact

Kan ik de showroom nog bezoeken?

Ook in onze showroom nemen wij de RIVM richtlijnen in acht. U bent daar, op afspraak, van harte welkom. Het maken van een afspraak is belangrijk, om ervoor te zorgen dat wij niet meer dan twee mensen tegelijk ontvangen. U kunt een afspraak maken door contact op te nemen met onze klantenservice via: > Contact

Kan ik een afspraak verplaatsen?

Wanneer u zelf koorts- of verkoudheidsverschijnselen heeft, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Ook wanneer u de afspraak wilt verplaatsten in verband met gezondheidsrisico’s kunt u contact met ons opnemen.

Testimonial Image